top of page
anna-lind-aivoterveys-a5-140923_Iso kuva.jpg

AIVOVOIMAA!

A Natural Approach to Healing

Services: Welcome

MISTÄ HYVÄ AIVOTERVEYS MUODOSTUU?

pienet-kuvat-01.jpg

Laadukas ja riittävä uni on yksi tärkeimmistä aivoterveyteen vaikuttavista tekijöistä. Unen aikana mm. aivot puhdistautuvat, immuunijärjestelmä vahvistuu, muistijäljet tallentuvat ja energiavarastot täydentyvät.

Lue lisää unesta!
Liikunta_aivoterveys.jpg

Liikunnan ja fyysisen aktiivisuuden on todettu korreloivan parempien kognitiivisten kykyjen kanssa. Vastaavasti liikkumattomuus alkaa vaikuttaa aivojen kokoon ja on keskeinen riskitekijä kogni- tiivisten häiriöiden ja dementian synnyssä.

Lue lisää liikunnasta!
Ravinto_aivoterveys.jpg

Laadukas ruokavalio ja suoliston mikrobikanta ovat hyvän aivoterveyden avaintekijöitä. Mikrobikanta vaikuttaa mielialaan, muistiin, oppimiseen, stressiin ja hermoston kehittymiseen.

Lue lisää ravinnosta!
Stressinhallinta_aivoterveys.jpg

Pitkittynyt stressi aiheuttaa sympaattisen hermoston ylikuormituksen, jolloin kehoa korjaavaa palautumista eikä aivojen huoltoa ehdi tapahtua. Stressillä ja sen hallinnalla onkin iso merkitys aivoterveyden kannalta.

Lue lisää stressistä!
Services: Services
Annastiina Lind_2.jpg

KAIPAATKO ASIANTUNTIJAN APUA?

Tukea on myös saatavilla, jos oma aivoterveys mietityttää, mutta et oikein tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen suorittanut aivoterveyden edistämisen erikoistutkinnon (LAB AMK) ja työskentelen myös osteopaattina. Pidän vastaanottoa Tampereella, jossa teen valmennusta aivoterveyden edistämisen parissa. Valmennuksen aikana pureudutaan juuri sinun yksilölliseen tilanteeseesi ja luodaan konkreettinen suunnitelma kehittää aivojesi ja sitä kautta myös koko kehosi hyvinvointia!

Ota yhteyttä!
Services: About
bottom of page